قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت فلفل سياه كيلويي قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت فلفل سياه ساييده كيلويي-قيمت فلفل سياه اعلا-قيمت فلفل سياه ويتنام-قيمت فلفل قرمز كيلويي-خريد اينترنتي فلفل سياه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فلفل سياه ساييده كيلويي-قيمت فلفل سياه اعلا-قيمت فلفل سياه ويتنام-قيمت فلفل قرمز كيلويي-خريد اينترنتي فلفل سياه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده و قيمت فلفل سياه ساييده كيلويي-قيمت فلفل سياه اعلا-قيمت فلفل سياه ويتنام-قيمت فلفل قرمز كيلويي-خريد اينترنتي فلفل سياه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آشنايي با فلفل سياه
فلفل سياه شامل ميوه هاي خشك شده تيره رنگ گياه فلفل مي باشد كه بومي جنوب هند محسوب مي شود. فلفل سياه به عنوان ادويه و چاشني استفاده مي شود. فلفل سياه گياهي بالارونده محسوب مي شود كه داراي ريشه هاي ساقه خيز و كوتاه مي باشد
فلفل سياه طعم تند و سوزنده دارد و همچنين يك گياه دارويي خوراكي با فوايد بسيار زياد محسوب مي شود. فلفل سياه از بوته اي باريك و بلند تشكيل شده است كه در رنگ هاي متنوعي چون سبز ، قرمز ، زرد و نارنجي مي باشد كه براي خوش طعم كردن غذا از آن استفاده مي شود.
فلفل سياه داراي طبع گرم و خشك مي باشد. مقوي معده و بادشكن است. گرد فلفل سياه باعث فرار حشرات موزي مي شود. فلفل سياه مقوي حافظه و اعصاب انسان مي باشد. همچنين دردهاي عصبي را درمان مي كند. فلفل سياه باعث مي شود تا خون شما غليظ شود.
در قرون وسطي نيز سرمايه افراد بر اساس مقدار فلفل سياه ذخيره شده سنجيده مي شد. فلفل سياه علاوه بر طعم دادن به غذا طعم كهنگي غذا را نيز از بين مي برد. در برخي از شهرهاي هند مردم روز خود را تركيب فنجان قهوه سياه به همراه مقداري پودر فلفل سياه شروع مي كنند.
فلفل سياه در برخي كشورها با نام سياه دانه شناخته مي شود ، اين ادويه مفيد مربوط به كشور هند مي باشد كه نقش مهمي در سلامت انسان دارد. در يونان باستان از فلفل به عنوان ادويه و همچنين به عنوان پول و هديه استفاده مي شده است.
دانه فلفل پس از خشك و ساييده شدن به رنگ هاي سياه و سفيد و سرخ عرضه مي شود. فلفل سياه داراي خواص زيادي براي سلامت بدن مي باشد. شما مي توانيد در ادامه خواص بي نظير اين ادويه را مشاهده كنيد و سعي كنيد از آن در برنامه روزمره خود استفاده كنيد.
درمان دندان درد
شما مي توانيد جهت ساكن كردن درد دندان نيز يك حبه قند را در يك قاشق فلزي قرار دهيد و سپس كمي فلفل به آن اضافه نموده و در حفره كرم خورده بريزيد.
جوانسازي و سلامت پوست
فلفل سياه حاوي مقادير مناسبي از آنتي اكسيدان هاي قوي است كه براي سلامتي پوست ضروري هستند. آنتي اكسيدان هاي موجود در فلفل سياه مي توانند به شفاف سازي پوست ، رفع چين و چروك و درمان لك هاي پوستي كمك كنند.
رفع مسموميت با ترياك
يكي از خواص مهم فلفل سياه اين است كه مي تواند به درمان مسموميت با ترياك كمك كند. اگر فردي با مصرف خوراكي ترياك مسموم شده است مي توانيد با خوراندن جوشانده ترياك ، او را وادار به استفراغ و در نتيجه شستشوي معده كنيد.
درمان تب و لرز
يكي ديگر از خواص فلفل سياه اين است كه مي تواند براي درمان تب و لرز مفيد عمل كند. براي اين منظور شما مي توانيد از جوشانده آب و دانه فلفل سياه براي رفع تب و لرز استفاده كنيد.
هضم بهتر غذا
فلفل سياه باعث تحريك پرزهاي چشايي شده و باعث ترشح اسيد هيدروكلوريك شده و هضم را بهتر مي كند. فلفل سياه داراي خواص آنتي اكسيداني زيادي است. اين ادويه براي مقابله با رشد باكتري هاي مضر بويژه در روده مفيد است.
درمان رطوبت معده و بيني
شما مي توانيد از فلفل سياه براي درمان رطوبت بيني و معده با مويز جويده و ميل كنيد.
مفيد براي جذام
توصيه شده است كساني كه بيماري جذام دارند از فلفل سياه در برنامه غذايي خود استفاده مي كنند.
درمان اسهال
فلفل سياه براي معالجه اسهال فصل تابستان، اسهال خوني، كاهش احتمال سرماخوردگي و دردهاي روماتيسمي مفيد است.
درمان سنگ مثانه
يكي ديگر از خواص فلفل سياه اين است كه مي تواند به دفع سنگ مثانه كمك شاياني كند. تحقيقات نشان داده است فلفل سياه براي درمان سنگ در مجاري ادرار موثر است.
مفيد براي دستگاه گوارش
مطالعات نشان مي دهد كه فلفل سياه در درمان بيماري هاي گوارشي نيز موثر است. باعث تقويت مجاري گوارشي شده و علاوه بر بهبود هضم غذا باعث تحريك ترشحات بزاقي مي شود.
رفع بلغم
شما مي توانيد از فلفل سياه براي رفع بلغم استفاده كنيد.
درمان سرماخوردگي
اين ادويه در درمان سرماخوردگي ، سرفه و سينوزيت موثر است و همچنين گرفتگي بيني را تسكين مي دهد. خاصيت ضدباكتريايي دارد و با گزيدگي حشرات مقابله مي كند. شما مي توانيد به كمك اين ادويه رگ هاي خوني خود را تميز كنيد.
كاهش وزن و رژيم لاغري
فلفل سياه با شكستن سلول هاي چربي باعث كاهش وزن مي شود. اين ادويه پيسي را درمان مي كند.
مفيد براي قلب و درمان سرطان
آنتي اكسيدان هاي موجود در اين ادويه مفيد بوده و مانع از آسيب راديكال هاي آزاد مي شود و در نتيجه از بيماري سرطان، بيماري هاي قلبي و عروقي پيشگيري مي كند. اين ادويه در تسكين درد و پوسيدگي دندان موثر است.
درمان يبوست
جوشانده تهيه شده با آب و فلفل سياه براي درمان يبوست موثر است.
مضرات فلفل سياه
مصرف بيش از حد
زياده روي در مصرف هر ماده غذايي باعث مشكلاتي در بدن مي شود ، فلفل سياه هم از اين قاعده مستثنا نيست و مصرف بيش از حد آن مي تواند باعث افزايش ترشحات معده شود. ضمن اينكه مصرف خارج از تعادل آن كمي تواند باعث تاريك شدن چشم شود.
مشكلات شنوايي و عصبي
توصيه مي شود كساني كه مشكل شنوايي دارند در مصرف فلفل سياه تعادل را رعايت كنند. مصرف بيش از حد فلفل سياه مي تواند تاثيرات مخربي روي سيستم شنوايي و تعادل انسان بگذارد و از اين رو توصيه مي شود كه كساني كه مشكل شنوايي دارند با مشورت پزشك فلفل سياه مصرف كنند.
قيمت فلفل سياه كيلويي-قيمت فلفل سياه ساييده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت فلفل سياه ساييده كيلويي-قيمت فلفل سياه اعلا-قيمت فلفل سياه ويتنام-قيمت فلفل قرمز كيلويي-خريد اينترنتي فلفل سياه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 54 بازدید دیروز 321 بازدید کل 593231

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .